czwartek, 25 kwietnia 2013

plany do oglądania

Na praktyki zaplanowałam sobie, że czas wolny spędzę na oglądaniu seriali. Zanim zaczęłam oglądać dramy koreańskie, oglądałam seriale amerykańskie. Co prawda niektóre z nich nadal trwają, ale nie miałam czasu ich nadrobić. Zrobiłam więc małą listę co będę m.in. oglądać:

Anglojęzyczne seriale:
1) "Pamiętniki Wampirów" - stanęłam w połowie chyba 3 sezonu, kiedy umarł jeden z bohaterów! Siostra się ze mnie śmieje, jak mogę nie obetrzeć ciągu dalszego co się stało dalej... Ona obejrzała i nie karze jej mówić!
2) "Gra o tron" - podobają mi się spoty tego serialu. Z tego co widzę wyszedł już 3 sezon. Kusi mnie akcja w stylu średniowiecza. Nie przepada za tą epoką, ale walki rycerzy jak najbardziej ^^
3) "Przygody Merlina" - widziałam chyba z 10 odcinków, ale z innych sezonów, ale po prosu nie mogę się napatrzyć na Artura i Merlina... i po raz kolejny rycerze, magia - uwielbiam te klimaty
4) "House" - nadal nie ogarnęłam tego serialu. Nie chciałam sobie psuć oglądaniem 4 sezonu, a po chwili już dojechali do końca, a ja nadal nie oglądałam początku. a muszę wiedzieć co było wcześniej, nie lubię oglądać nic od środka.
5) "Jak poznałem waszą matkę" - mimo obejrzenia już z 40 odcinków, wszystkie były z 7 innych sezonów. Zaczęło mnie denerwować to, że naglę oglądam i jedni są razem, a potem nie są i nie wiedziałam co się stało pomiędzy.


Dramy z Azji, teoretycznie koreańskie, nie mam w planach konkretnej listy. Zawsze oglądam je na spontanu,  bo jest ich mnóstwo. Moja liczba dram jakie oglądam, lub obejrzałam dojechała do 29 - cóż to będzie za szczęśliwa drama z numerem 30? Dziś zaczęłam dramę numer 29 - "Love Rain", jestem w trakcie oglądania 2 odcinka, a jest ich niestandardowo 20 - standardowo jest 16 odcinków. Dramy oglądam online, lub pobieram i oglądam na sprzęcie  Kiedyś bardziej oglądałam pobierając, teraz staram się już nie zawalać sobie komputera.

Na koncie mam tylko jedną dramę japońską i jedną tajwańską, reszta to same koreańskie. Zdarzało mi się, że jedną dramę oglądałam po dwa razy... Zrobiłam tak chyba 3-4 razy ^^ Moja lista dram jest tutaj!
Zaproponujecie mi coś? : >

1 komentarz: