czwartek, 2 maja 2013

rocznicowo

Dzisiaj mijają dwa lata od kiedy obejrzałam moją pierwszą drama, w sumie jej nie obejrzałam jednego dnia, ale zaczęłam ją oglądać, od tego dnia wszystko się zaczęła. Dzisiaj również, moja siostra Sylwia ma urodziny: Wszystkiego Najlepszego!

Jaki zbieg okoliczności dwa lata temu oglądałam dramę z Jang Geun Sukiem, i teraz również. Już go nie lubię jak kiedyś, ale drama "Love Rain" mnie wciągnęła. jejku, już dwa lata jak ten czas leci ^^ Człowiek zmienił się przez te dwa lata. Śmiać mi się chcę jak widzę jak wyglądał Geun Suk kiedyś, a jak teraz - wciąż ten sam.

Po lewej "You're Beautiful" z 2008, a po prawej "Love Rain" z 2011
Moja pierwsza drama to "You're Beautiful" - wiele osób od niej zaczynało ^^, obejrzałabym ją sobie jeszcze raz - A.N.JELL!

2 komentarze:

  1. A.N.JELL ♥
    Jeremy... ♥
    Hahahhh. A ja zaczynałam od Playful Kissa... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. +wielu koreańskich wrażeń z okazji rocznicy. ;*
    No i stówki z chłopakami. ;D

    OdpowiedzUsuń