wtorek, 2 kwietnia 2013

music boys live in absolute quality - uff dłuższego się nie dało?

Obejrzałam pierwszą cześć filmu "I give my firt love to you". Ciężko powiedzieć jaki jest film, nie oglądając całego. Dzisiaj dokończę resztę i dam znać!

Na razie ściągam wszystkie piosenki zespołu MBLAQ (czyt. emblak). Słuchałam ich, ale tylko 3 piosenki na krzyż i w ogóle ich nie znałam. Wiedziałam jak ma na imię jeden członek (brawa dla mnie ^^) - zaczęła się ta ciekawość, od obejrzenia połowy pierwszego odcinka dramy "K-pop Extreme Survival", gdzie tam wystąpili. Kto mi się najbardziej podoba? Znów raper: Mir (Bang Cheol Yong) - bardzo urokliwy, ale głos ma jak... jak... silnik volvo - coo, lubię volvo? Ale uroczy jest! Macie tu zdjęcie zespołu i samego Mira ^^


Jutro do szkoły... mam lajtowe lekcje, ale jakoś mi się nie chcę. Idę zjeść do szkoły, potem po szkole odwiedzić tatę w szpitalu i do domu.

Stwierdziłam, że będę ćwiczyć z Ewą codziennie - dam radę? To się przekonam...
Dobra amigos, idę! Macie Oł je oł je oł je je je  >> 02:06 *death* <<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz