sobota, 13 kwietnia 2013

dochodzić do siebie...

U mnie w rodzinie panuje na razie atmosfera napięcia. Stan mojego taty, który jest w szpitalu się pogorszył i liczy się teraz każdy dzień. Nie jest mi we znaki pisanie o tym tutaj, ale czasem mam taką potrzebę powiedzieć to komuś, może nawet maszynie.

Żeby umilić sobie czas dzisiaj znalazłam w szafce mąkę razową, która kiedyś kupiłam do specjalnej tarty razowej. Zobaczyłam, że ma do dzisiaj termin ważności więc na szybciej szukałam jakiegoś przepisu na ciastka z mąką razową. Znalazłam fajny przepis z płatkami owsianymi tutaj. Ciasta nazywają się Digestive i są bardzo znane na wyspach brytyjskich. W opisie napisane jest, że statystycznie w UK na sekundę jest zjadane 52 tych ciastek - aż nie chcę mi się wierzyć ^^ U dołu też jest tart, którą kiedyś zrobiła - niestety nie moja, moja ma bardzo słabe zdjęcie : < przepis dla ciekawskich tutaj.


Przepis jest bardzo prosty i wydaję mi się, że będą bardzo pyszne. Ciasto do tarty jaką wtedy robiłam, było palce lizać. Uwielbiam razowe ciastka  a do herbaty tym bardziej. Wyszło mi, że z tyle mąki, która mi została zrobię 4 porcje, czyli tak ok 100 ciastek będzie, ale na taką rodzinę jak moja to bardzo mało...

Dzisiaj wyszedł nowy teledysk PSY, kto nie widział niech zobacz, chyba że ie chcecie to i tak go w końcu zobaczycie : P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz