piątek, 12 kwietnia 2013

PSY nie dał rady czas na Kim Jong Un

Ponieważ wszędzie słychać o wojnie i takich tam - ja jestem poddenerwowana, a ludzie wariują  W internecie przywódca komunistycznej części Korei, stał się wielkim pośmiewiskiem. Mimo, że w zeszłym roku piosenkarz PSY zrobił furorę piosenką "Gangnam Style", nadal połowa tych którzy tego słuchają nie widzą co to Gangam, a druga połowa myśli, że PSY jest Chińczykiem. A Jong Un jest z tej drugiej części korei, ludzie nagle zaczynają gadać o Seulu, o muzyce, o wszystkim. Teraz np. siedziałam sobie na Pudelku.pl i przeglądałm strony i artykuły - wyskoczył mi napis: "Koreanki po operacjach. Poznalibyście, że to te same osoby?". Ja wiem, że w Korei to jest na co dzień, ale musieli wrzucać coś takiego. Czytałam i widziałam o tym wiele i mimo trochę mnie to dziwi, ale wiem jaka jest sytuacja. Byle by szum zrobić... zaraz zaczną pisać o wszystkim, a ludzie zaczną to hejsić i trolować!

Spójrzcie na te obrazki... Jak tylko zobaczyłam zespół już wiedziałam, że to tylko początek. Ehh... pożyjemy, zobaczymy!


Teraz olejna rzecz z w stylu Gangnam Style, ale na Zmierzch. Uwielbiam te parodie, dlatego uśmiałam się oglądając to! Kto z was przepada za The Hillywood?! Ja bardzo i to już ostatni filmik z serii Twiling! : <

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz