poniedziałek, 1 kwietnia 2013

mokro, zimno i do dupy... i nic na wspak

Nie lubię lanego poniedziałku i prima aprilis. Wnerwiają mnie te dni... w ogóle dzisiaj padał znów śnieg, dzieciaki w domu leją się wodą z plastikowych jajek, moje włosy wyglądają jak fale Dunaju i znów nie ćwiczyłam. Ściągam sobie film do obejrzenia japoński (dawno filmu japońskiego nie oglądałam) pt. "I give my first love to you" - znacie? Podobno bardzo dobry... zobaczymy, dam znać jak mi się podoba!


Chciałabym sobie coś porobić fajnego, ale nie wiem co. Najpierw obejrzę film, na razie pierwszą cześć, jutro drugą, a potem wymyśle co zrobić ciekawego. Dram mi w ogóle nie tłumaczą, seriali mi się nie chcę oglądać. Mam do nadrobienia chyba 4 odcinki "Pamiętniki Wampirów", a chciałam w końcu ogarnąć sobie sezony "Jak poznałem waszą matkę" i obejrzeć "Grę o Tron"... Ehhh, poczekam aż będą praktyki. Zobaczymy, obym znalazła czas!

Nawet Eat Your Kimchi zrobiło kawał - przynajmniej się uśmiałam, albo jak masterki (prowadzące stronę) na EXO Poland wrzuciły na baner zdjęcie One Direction >>klik<<. Idę jeść bigos i obejrzeć film ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz