wtorek, 26 marca 2013

piąta... czas na kawę

Anglicy podobno pijają herbaty o 7 o'clock. Ja w tym czasie praktycznie codziennie pijam kawę. Kiedy nie mam mojej kawy na stanie w domu, pozostaje mi zwykła kawa zbożowa. Uwielbiam smak kawy. W przyszłości planuje skończyć kurs baristy i stać się profesjonalistą w zaparzaniu kawy. Dla niektórych może wydawać się to śmieszne, ale ja osobiście jestem tym zafascynowana...


Przepis na moją kawę: 2,5 łyżeczki kawy Nescafe Sensazione Creme, cukier i mleko.. brakuje tylko kogoś do towarzystwa!

2 komentarze:

  1. hmmm. Kawa...? Zdecydowanie wolę herbatę, ale..? xD

    Ojjj tak.! Jeśli Super Show Super Juniorów, to jest na co popatrzeć... Od efektów specjalnych... Po doskonałe wokale i wszystko dopracowane co do ostatniej sekundy... Ehhh.. Ja też. Marzę o tym, żeby być na ich koncercie. W Europie albo Seulu. Przy czym mam wrażenie, że raczej nie będzie mnie na to stać... :( Ale może kiedyś...? W końcu trzeba mieć marzenia. A na takim widowisku z pewnością warto się pojawić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że na pewno to zobaczymy - nie ma szany, żeby nie!

      Usuń