piątek, 29 marca 2013

snow is falling... wtf?

Dzieńdoberek...

Budzę się rano a tam pada śnieg.... serio? Jaja se robią... jaja się robią ale na poniedziałek, a nie teraz! Wy też tak mieliście? To jest po prostu śmieszne! Do tego zmarł Richard Griffiths - kojarzycie go pewnie tylko z roli wujka Vernona z Harrego Pottera.. szkoda, miał tylko 65 lat, lubiłam go.


Zastanawia mnie ta pogoda, czemu taka jest. Siostra Jola ostatnio coś mówiła, że czytała w gazecie  że wypowiadali się jacyś naukowcy i powiedzieli iż anomalia pogodowe mogą oznaczać  że w przyszłości nie będzie wiosny. Oznacza to, że będzie nas trzymać zima, a nagle zrobi się cholernie gorąco i będzie już lato, bo do wiosny nie będzie się to zaliczało - pojebało ich już!

Przygotowania do świąt wciąż w trakcie. Ja piekę, reszta sprząta. Mam nadzieję, że jutro dam rade wszystko skończyć... Robię pierwszy raz mazurka, bo moja mama nigdy nie robiła, zawsze kupiła. Oby wyszedł dobry. Trzymać kciuki ^^ Coś ode mnie... mmm jak miło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz