czwartek, 31 lipca 2014

koniec lipca - salary

Tak tak! Moja pierwsza wypłata... 4 cyfrowa! 


To uczucie - kocham pieniądze, nic na to nie poradzę, ale wiem na co je wydam także nie mam problemu z ich wydaniem - studia i pewna rzecz - ale to za chwilę! Ach.. jeszcze trochę teraz mi muszą przedłużyć umowę!

Nie mam z kim gadać,bo Sylwię wysłałam do ciotki i siedzę sama w domu. Wczoraj z Julią gadałam na skype przez 1,5 godzin, ale też nudy. A z babami w pracy... eh szkoda gadać. Nie lubię mieszać się w nieswoje sprawy, a jestem mieszana! Super!

Wróciłam do domu najadłam się teraz mogę się rozpłaszczyć przy kompie. Jak jutro do mnie zadzwonią z biura o 8:00 to zabije te kobiety, a zwłaszcza ta jedną co przyłazi do sklepu i mnie obserwuje. Czemu zabijanie ludzi jest zabronione? Tyle śmieci by się człowiek pozbył... straszna jestem dzisiaj.

Tak jak planowałam iść i Yirume w Poznaniu, musiałam zmienić zdanie. Dlaczego? A dlatego:

VIXX W POLSCE
14 WRZEŚNIA, WARSZAWA


A ja, byłam i jestem tak!


Nie żadna Francja, Niemcy, UK czy co innego - POLSKA!
JADĘ! Bilety w sprzedaży już 11 sierpnia!
Boże jak jak się cieszę! Dzięki się Panie!

Moja mama załamuje głowę, ale co tam. Nie jechałam na Woodstock, na Marsów, MBLAQ nic...NIC! A tu nagle VIXX - no Panie! Przecież ja ich KOCHAM! Naprawdę, w tej chwili żyje tylko tym. Jak się dowiedziałam, aż spociłam się jeszcze bardziej w tą pogodę. Ale jaja!

Czas w końcu odpalić dramę, bo wczoraj grałam w Simsy 2 i jak usiadłam na chwile tak siedziałam od 17:00 do 23:30 - tia, chwila w Simsach - nie istnieje! "Gu Family Book" nadchodzę!

2 komentarze:

  1. Właśnie miałam powiadomić Cię o obu nominacjach, ale sama zauważyłaś. Miło mi, że ktoś wpada czasem na mojego bloga. ^^

    I taaak, lider powrócił, a Junior już niedługo wydają album z numerkiem 7. Mmm. Ależ się cieszę. <333

    A jak drama? Chciałam obejrzeć, dużo o niej słyszałam, ale jakoś nie mogę się zebrać. ;p "Gu Family Book".... Mam nadzieję, że jest tak dobra, jak mówią. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I oczywiście gratuluję pierwszej wypłaty. :D
    I'm so proud. ^^

    OdpowiedzUsuń