wtorek, 22 lipca 2014

돌아와줘 I want you back...

Żeby nie przedłużać przejdę od razu do rzeczy!

Nowa piosenka INFINITE to ARCYDZIEŁO! 
Jest równie dobre jak "Destiny", a myślałam że nic nie przebije tej piosenki. Ma w sobie cały smak stylu Infinite. Tego mi brakowało. Znów jest tak samo:
Wyszło w zeszłym roku "Man in love"- ok, spoko. Potem pojawiło się latem "Destiny" - WOW!
W tym roku mieliśmy "Last Romeo" - e, niech będzie. A teraz świtało dzienne zobaczyło "Back" - Holy s**t!
Jestem tak zachwycona piosenką i teledyskiem, że zapomniałam kompletnie o B1A4! Od 2 dni nie mogę się pozbierać... Infinite po raz kolejny wjechało mi na mózg!


I nawet nie przeszkadza mi, że Myungsoo jest blond - aż wręcz mu pasuje, ale i tak wole go naturalnie. Co by nie mówić, od 4 lat nie miał czegoś takiego na głowie! Uwielbiam go!
 (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

cr: LKIMFAN.NET (nie edytować!)

Wiecie co ja mam teraz w pracy - słane! Powinni ją otworzyć zamiast sklepu spożywczego. Lepszy biznes! Chociaż na dworze jest to samo. Ja nie wiem jak ja dojadę do pracy.. będę znów mokra. Aż mi się nie chce!

W niedziele widziałam się z Aśką, a w sobotę wpadła do mnie Julia w sprawie akademika. Wybrałyśmy który. Ona coś mi opowiada o Ewelinie - aż mnie nosi jak o niej słyszę. Aśka tez coś wspomniała - automatycznie uśmiech z mojej twarzy zszedł.

Muszę się wybrać na moją uczelnie złożyć podanie i papiery. Jeszcze to wpisowe z 3 stówy! No cóż, jak jest takie nic nie poradzę. Nadal boje się, że będę żyła w strasznej biedzie na tych studiach. Ale pani kierownik z wielką chęcią mi zaproponowała, że chętnie mnie chcę na weekendy w pracy. Zobaczę jak sprawy się potoczą, bo i tak wydaje mi się że będę musiała wracać do domu, ale nie wiem czy co tydzień.


Co do moich dram. Nie muszę wspominać, że skończyłam "Doctora Strangera" i jestem zachwycona. Oglądanie dramy zajebało mi mniej niż 5 dni, bo skończyłam ją 18.07 w piątek. Jola dołączyła do oglądania także ostatnie odcinki to był istny rozrywacz wnętrzności - nic nie było do przewidzenia. To było w tej dramie najlepsze.


Teraz zaczęłam nowe dramy: "High School - Love On" z Woohyunem i Sungyeolem z Infinite, oraz "Gu Family Book". Jedna na Viki, druga... aż się wkurzyłam, że muszę ją ściągać, bo zniknęła z drama.online.pl - a na 100% była. Sama już nie wiem, czy miałam zwidy, ale cholera mnie bierze, bo chce obejrzeć do końca 3 odcinek a nie ma napisów na Viki. 

Muszę się szykować do pracy... już jestem zmęczona. Oglądajcie MV Infinite i nabijajcie oglądalność!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz