wtorek, 29 lipca 2014

free thursday

Boże co za pogoda, co najmniej plus 700 stopni - upał jak nic!


Aż nie wierze, ale wczoraj przyszłam do pracy, a wice-kierowniczka Pani Hania do mnie: "Kasia masz jutro wolne.". Z jednej strony super, bo dzisiaj jest upał jak cholera i nie wiem jakbym wyrobiła w sklepie, ale w sumie każdy pieniądz się liczy, ale jak mam wolne to mam i siedzę w domu. Kupiłam sobie wczoraj 3 piwka i jedno już poszło wieczorem, dzisiaj sobie też wypije z chęcią schłodzone : ) A tak wzięłam zimny prysznic, schowałam auto do cienia, ściągam dramę, także nie mam najmniejszej ochoty wychodzić z domu. Przydałby się ktoś z kim mogłabym sobie poleniuchować cały dzień - if you know what I mean : )

Myunsooa~! I need you now!
Powiem wam, że jestem zachwycona "Gu Family Book" - mimo, że mozolnie się ściąga i jest tam Suzy, to daebak! Utwierdzam się w tym, że pokochałam dramy historyczne i nie będę się bała oglądać ich. Co więcej, jest to moja pierwsza drama ze słynnym Lee Seung Gi, z którym nie miałam styczności, a migał mi na różnych stronach o dramach, także miło mi go poznać w końcu i uważam, że jest bardzo urokliwy. Co prawda nie jestem jeszcze do aktora przekonana, ale patrząc na filmografie jestem skłonna obejrzeć z nim wszystkie dramy - bo jest ich niewiele. Miłą niespodzianką było to, że SG również śpiewa. Słucham sobie jednej piosenki i co się okazuje ma bardzo delikatny głos, zupełnie inny niż kiedy mówi. Śpiewa solo i do OST dram, tej co ja oglądam również, także będę wyłapywać kiedy śpiewa. A oto on, normalnie i w dramie:


Muszę obejrzeć "Czystą krew" skoro drama tak wolno się ściąga, co mam robić w taki upał. Poszłabym się jeszcze raz wykąpać. Obejrzałam dwa "Weekly Idol" z Infinite i CNBLUE. Uśmiałam się jak nigdy... rewelacja. Teraz czas na odświeżającą piosenkę! Uwielbiam ją - w końcu o takiej porze roku i pogodzie oglądało się tą dramę : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz