poniedziałek, 16 września 2013

haru haru

Dzisiaj była ostatnia msza za mojego tatę od mojego chrzęstnego.Prowadził ją jakiś nowy ksiądz - powiem tyle - była posikana! Jeszcze na takiej śmiesznej mszy nie byłam, no aż moja mama nie potrafiła zachować powagi : ]


3 tydzień szkoły - teraz dopiero wszystko się rozkręca. Jutro już pierwszy sprawdzian - juchuuu~! A tak, co nowego: zdecydowałam że jednak chyba nie pojadę na Infinite koncert - będę żałować, ale kasy mi szkoda. Jakbym telefonu nie kupiła to bym  co innego mówiła, a tak.

Nowy Hit z dzisiaj na który czekałam od momentu kiedy pojawiła się informacja o jego powstaniu. Moja kochana Ailee z wielkim mistrzem koreańskiego pianina - Yiruma! ^^ <3333

1 komentarz:

  1. Awww. Z wielki mistrzem, o taaak! Też czekałam na ten powrót Ailee i byłam (nadal jestem!) bardzo zadowolona z efektu. ^^ >odpisałam na blogu pod postem odnoście 'Always'<

    OdpowiedzUsuń