poniedziałek, 25 sierpnia 2014

all my sun shine :)

Jednak dowiedziałam się,że nie będę potrzebna we wrześniu na sklepie, bo od września pojawia się uczennica i ja będę zbędna. potem jednak zaproponowały mi kilka dni w tygodniu, ale sama nie wiem czy się opłaca. Muszę zacząć czegoś szukać na ten jeden miesiąc, żeby nie być do tyłu z kasą.

Jak można się spodziewać: MAM BILET NA VIXX! Sporo mnie kosztował, ale no czego się dla chłopaków nie robi. Teraz tylko zarezerwować sobie transport i jedziemy!

Julia mi pojechała do Wietnamu z rodzicami i wraca na początku września także siedzę w domu i się dramuje! Ponieważ cudne "Gu Family Book" ściąga się jakby coś utkwiło w kablach o internetu musiałam zacząć jakąś oglądać co była online. I jakimś trafem obejrzałam "teledysk" do piosenki którą śpiewa Ken z VIXX i tak zaczęłam się śmiać oglądając fragmenty dramy z której jest ten OST, że odpaliła ją na viki.com i zaczęłam oglądać. Drama nazywa się "You are my destiny" ("Fated to love You"). A oto piosenka Kena:


Drama jest rewelacyjna i nie da jej się opisać, bo trzeba ją obejrzeć! Gorąco polecam. Ja nie mogę się doczekać kolejnych odcinków i oglądam po angielsku i to samo "Hi School: Love on!". A o najważniejsze do OST dołączyła piosenka Ailee - cudowna, aż idzie się popłakać! Idę na Simsy. Jutro na 12 godzin- miodzio!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz