czwartek, 21 kwietnia 2016

crazy upcoming may

Nie żeby coś, ale zaczęłam piać o samych dramach koreańskich. Miałam tak, że oglądałam odcinek za odcinkiem, ale teraz wracam do domu po zajęciach i nie mam siły. I chodź wracam tak o godzinie 13:00, lub później, zazwyczaj siadam do komputera i jakoś ten czas zlatuje na przeglądaniu stron z moimi kochanymi chłopakami, że zapominam o dramie. I przeważnie, kiedy już chcę się zabrać za odcinek, kładę się spać i tyle z oglądania.

Ale nie piszę, żeby naginać tu o dramach. Musze w końcu napisać, że jadę na koncert B.A.P 14 września do Warszawy. Po przemyśleniu wszystkiego, zrezygnowałam z wyjazdu na praktyki w semestrze i postanowiłam pojechać na koncert. Kupiłam bilety: dla mnie, mojej siostry Sylwii i Julii. Jedziemy w trio i mamy zamiar spędzić zakręcone 20 godzin w stolicy. Wyjeżdżamy dzień wcześniej w nocy, dojedziemy na miejsce po godzinie 5:00, koncert planowa ma się zacząć o 19:00, powrót mamy na 23:00, więc do domu dojedziemy o 5-6 już 15 maja. Będziemy wykończone i mam nadzieje, że wszystko pójdzie sprawnie i szybko, bo potem będę musiała się bać, czy damy radę dojechać na czas na zabukowany powrotny autobus. Oby wszystko wypaliło, napiszę jak było!

Kolejną rzeczą są nadchodzące trasy koncertowe. Takie trasy planuje: EXO oraz BTS.

I kiedy ja mam wyjechać na praktyki, jak on będą przyjeżdżać. EXO wbije na pewno, bo już obleciało Amerykę i Azję, ale BTS – jeśli oblecą najpierw inne kraje to może zdążę na nich, ale tak się boje! Co za bigos! Niech nie przyjeżdżają! Zostać w Korei i siedzieć, aż skończę ten walnięte studia!

Właśnie sobie przypomniałam, że w weekend zostałam zaproszona na grilla. Weekend majowy w moim przypadku będzie trwał 5-6 dni i pewnie zostanę w domu, bo nie mam kasy! Muszę zacząć robić projekty na zaliczenia, załatwić sobie praktyki i oszczędzać pieniądze – ale jak?

SKORO SAME COMEBACKI!


Jak nie wiem kto to zaplanował, ale wszystko idzie w takim natłoku, że KONIEC ŚWIATA. Mianowicie: pierwsze dni maja – comeback BTS, połowa maja – solo Nam Woo Hyun, kolejne cudo w maju pod znakiem zapytania – EXO! I jeszcze raz zadam to pytanie – jak tu oszczędzać. Musiałbym kochać jeden zespół – co jest teoretycznie i praktycznie NIEMOŻLIWE!

Tymczasem planuje zakup płyt Bangtan Boys – reszta wyjdzie w praniu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz